Alla inlägg den 11 mars 2011

Av Mia - 11 mars 2011 18:30


Nu har jag ringt och beställt mat från Påfågeln. Han frågade om jag ville ha ost och "nånting" på min kycklingburgare, och jag sa ja, så jag får väl se vad det är? Han sa att det var färdigt om fem minuter, men jag tycker nog att det har tagit längre tid när jag har stått där och väntat. Får väl sticka nu ändå, vad tar det, 1½ minut att cykla? Knappt det förmodligen ... Blev inget besök på systemet, kom på att Annica fortfarande har mitt pass sen förra helgen, så jag får snylta på hennes vin ikväll. 

Av Mia - 11 mars 2011 17:30


Blev ändå ganska pepp nu! Ska hoppa in i duschen och sen cykla mej till coop och köpa viin. 

Har dragit på P!ATD - The Ballad of Mona Lisa, och då kan man bara vara överpepp, och ÄNNU mer pepp eftersom MALIN kommer hit ikväll, jaarråå!!! Och Annica såklart! <3




PLUS: The Killers är grymme. Och nu ska jag skärpe mej så jag hinner till glasbanken innan de stänger. 


Förlåt att jag i förra inlägget glömde nämna att det skulle vara FETTFRI keso! Viktigt. 

Av Mia - 11 mars 2011 15:43


Sitter och läser på iForms hemsida och blir alldels mörkrädd. Drick minimjölk, ät rädisor. Ett bra mellanmål är en tesked keso och en skiva avokado. Lyxa gärna till det med äpplekärnor. Drick vatten. Men gör det helst tio gånger om dagen! 

Till frukost kan man äta korngröt med frukt och nötter. Och till det ska man dricka - och nu skojar jag inte ens - 0,25 dl apelsinjuice. NOLLKOMMATJUGOFEM DECILITER! Vad är det, typ en klunk?  

PS. Om du skulle råka få i dej ett par sockerkorn, så är allting förstört och du kommer att vara smällfet för alltid. 


Sluta nu för helvete! Det finns säkert folk som inte tycker att det är självplågeri att äta enbart kål och gå runt och fisa hela dagarna istället. Nej, då har jag nog hellre lite former. Dessutom gillar jag mina bröst, och folk som inte har något fett har heller inga bröst. Så fuck you. Sålänge jag inte går över 65kg (vilket jag ändå tycker är rätt mycket för min kroppstyp) så äter jag vad som faller mej in. Det är klart man ska äta nyttigt, men lite cheesecake har väl ingen dött av? 

Visst är det jättegulligt att alla har sin egen livsstil, och är man fet så ja, då borde man faktiskt gå ner i vikt. Problemet är ju bara att det inte är de feta människorna som håller på med det här, utan det är de som ser ut som jag. Sen ligger det ju i betraktarens öga ifall jag är tjock eller inte. 

Av Mia - 11 mars 2011 09:11


Sjukt opepp på mitt liv just för tillfället. Det hänger väl kvar från igår. Om jag sover lite när jag kommer hem från jobb så blir det säkert bättre.

Är inte ens pepp på KB egentligen... men vill ju dra dit med Annica och Maaaaliiiin <3 som ju är hemma nu liksom. So be it. KB ikväll, pepp eller ej, inte dricka för mycket och inte vara bakis imorgon.


Nu kom Elizabeth så det är dags att börja jobba.

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards