Alla inlägg den 7 februari 2016

Av Mia - 7 februari 2016 15:03


Ikväll kommer Häännis! Det var två veckor sen sist, så det ska bli neiz att ha honom här ett schlaag. Bestämde sej för att komma tidigare i och med mitt bryt härom dagen (hade sagt onsdag först) , så han kan avlasta och ta hand om mej lite grann. Inte för att jag behöver det!!! Ingen är självständigare än jag. Men ändå fin tanke, får väl ge honom det. 


Idag är en bra dag. Jag och hunddjuren åt frukost hos mamma och pappa, som nyss kommit hem från sin skidsemester. Sen har jag mest suttit vid min dator, knarkat musik med lyrics på TVn och spelat the sims 4. 

Mitt skafferi sjunger på sista refrängen eftersom det var en månad sen jag handlade. Då fanns inte allt jag behövde så jag fick ett psykbryt och har inte vågat mej på det sen dess. Men nu är jag förberedd och har en klar kalkyl över vilka dagar och tider det är minst risk att något går fel. Tisdag förmiddag it is. Har laddat sen i torsdags och har världens längsta inköpslista. 

Till lunch tog jag en hyfsat äcklig linssoppa jag hade i frysen och huttade i brytböner, lök och brysselkål, random kryddor, in i ugnen under lock och så blev det visst en gryta av det. Voila!! Förvånansvärt nog blev det ganska gott, det hade jag aldrig kunnat tänka mej, med den skitta soppan som bas. Vinst!


Sims och skråla för full hals resten av dagen!! Behöver ny musik men får köra igång indieradion  på spotify en annan dag för idaaag ska jag sjunga halsen av mej HAH så det så :) :) 


Loppan gör efterblivna chewbaccaljud över att hon tycker de ska få tidig middag eftersom faaaaktiskt inte fick så mycket mat till frukost eftersom jag glömt lägga på tining. Bara att va en snäll och lydig matte då med andra ord eller?


Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards