Alla inlägg den 2 februari 2013

Av Mia - 2 februari 2013 17:52


17:30:

Börjar dra av stallkläderna och fundera på en outfit inför kvällens festande. Sätter samtidigt plattången på värmning. 


17:36:

Ramlar i badrummet och slår upp armbågen. Twittrar om det. 


18:00:

Initierar sminkningen, fortfarande i underkläder. 


18:02: 

Letar desperat efter carmex-tuben. Hittar den i hundförarvästen tre minuter senare. 


18:06:

På med leggings och jeansshorts!


18:15:

Sminkningen fortsätter!


18:28:

Börjar nackla naglarna. Inser att jag glömde puder...


18:36:

Klar med vänsterhanden, men inser att min planerade rökpaus går åtskogen då jag fortfarande är klädd i bara behå på överkroppen, och får inte på mej någon jacka med fuktigt nagellack.


18:41:

Funderar fortfarande på hur jag ska lösa rökpaussituationen.


18:51:

Målar på ett tredje lager mascara istället. 


18:54:

Har horigt mycket mascara..... kollar upp adressen dit vi ska. Fattar noll. 


19:00:

Funderar över ett av kvällens dilemman: Tequila eller inte tequila.....?


19:07:
Annica anländer (samtidigt som jag springer ut och lämnar stallnycklar till Emma. Kaos)  <3 


19:16:

Vin och Sheridan's plockas fram. TAGGAAA!!!


19:30:

Linne åker på, outfit bedöms av Annica. 


19:32:

Ny outfit provas och godkänns denna gången. YAY! http://instagram.com/p/VPTvVrmddv/


20:00:

Första glasen uppdruckna, buss kollad (går om en och en halv timme). Rökpaus.


20:29:
Diskuterar mystiska män och fortsätter dricka vin. 


20:39:

Försöker tvinga Annica att börja peppa, men det går sådär. Hon leker burka istället. 


20:41:

Sätter igång Familjen - Det Snurrar I Min Skalle för peppens skull. 


20:54:

Hunden gör desperata försök att nalla vår gräddlikör. 


20:58:

Lyssnar på Grease-låtar och Annica har ÄNTLIGEN börjat peppa!!! Rökpaus. 


21:13:

Jag gör om min outfit igen och vi inser plötsligt att det börjar bli JÄVLIGT dags att dra sej till bussen! peace out! 

http://instagram.com/p/VPcB-Svm8h/

http://instagram.com/p/VPTvVrmddv/

Av Mia - 2 februari 2013 12:18


Red ut en sväng på min hjärtehäst imorse. Underlaget på grusvägen var perfekt för galopp. Var inställd på att rida ensam, men mötte Mia och Jet på slingorna  så de hängde på. Kuligt! 


Ikväll blir det parti med min bästavän. Jag ska köra mamma och pappa till centralen, sen hämtar jag henne på hennes jobb. Innan dess tänkte jag helt serionkan sova lite middag, så jag orkar röja inatt, annars är jag nog fan för trött. Calisi löper och höll mej vaken halva natten med sitt jävla brölande. 


Livet är ganska njutbart idag. 

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards