Alla inlägg den 22 februari 2013

Av Mia - 22 februari 2013 21:35


Mihihii telefonsamtal med min bästa Annica är alltid lyftande. Kärlek kärlek. Imorgon ska vi titta på melodifestivalen och dricka viiiin! Hon har köpt tre olika flaskor, så vi ska leka vinprovning och betygsätta. Ska också betygsätta alla bidragen i melodifestivalen och leka äkta töntar. Sen KB. Såklart! 


Sitter just nu och spånar nageldesign. Har fått äran att fixa Karros naglar inför bröllopet, och håller på att ta fram lite förslag på mönster/dekoration. Ska göra en dekorpensel nu medan lacket på min testplatta torkar. 

Av Mia - 22 februari 2013 17:57


Aww, superchill dag. Ikväll vill jag känna ingenting. Så jag ska krypa ihop till en jävligt liten boll i soffan, dricka varm choklad och kolla på de sämsta tv-programmen jag bara hittar, hela kvällen. 

Ladda batterierna, låtsas att jag inte är efterbliven. Fuckar upp, fuckar ur. Men inte ikväll. Ikväll upphör jag att existera för några timmar.



Kölden vässar mina sinnen
Rädd för mörker, våld och minnen
Ingenting försvinner, allt finns kvar
Vad ska jag ta för att glömma, va? Va? Va? Va?

 

En gång kom nån in för nära
Vi var unga, dumma och för kära
Aldrig mer ska nån få se
aldrig mer, aldrig mer, aldrig nånsin mer

Av Mia - 22 februari 2013 13:21

Guilty until proven innocent.

Av Mia - 22 februari 2013 09:01


Vissa dagar är det fan svårare än andra. Idag tog det en timme att komma ur sängen. 

Men det är lugnt, som det ska vara, jag är okej - jag är småegen bara. Har bränt bort lite ångest i duschen och ser nu fram emot frukost och kaffe hemma hos Stefan, som jag inte träffat på typ .. år. Fint!



You know I don't want to be clever
to be brilliant or superior
True like ice, true like fire
Now I know that a breeze can blow me away
Now I know there's much more dignity
in defeat than in the brightest victory
I'm losing my balance on the tight rope

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards