Alla inlägg den 26 februari 2013

Av Mia - 26 februari 2013 22:15


Pallar inte. Min lägenhet ser ut som en jävla knarkarkvart som nån bombat och sen vänt upp och ner på. Dessutom löper kattfanskapet IGEN, och springer omkring och kissar överallt. Och jag sitter handfallen med min värkande rygg och min ångest och orkar ingenting. 


Min mobil var död under i princip hela min stallvistelse ikväll. Hade fått några sms när den kom igång igen. Iih! Glad. Kvällsångesten blandades upp med en varm känsla i hjärtat. Så som jag föreställer mej att det är att slicka på en regnbåge. Lite varmt och läskigt. På ett fint sätt. Typ. 

Nu bränner kinderna av tröttheten. Jobb imorrn. Fint.


Easy now, watch it go. 

Av Mia - 26 februari 2013 14:51

Tre timmars sömn funkar fan inte för mej alltså. Är helt förstörd i mitt huvud. Har i alla fall varit duktig och lagat mat till mej och Alex och vi har varit ute på en hyfsat lång runda med Loppan. Nu vill jag dö en stund innan det är dags att dra till stallet och rida. Thumbs up.

Av Mia - 26 februari 2013 03:22


Dör mysdöden.

Av Mia - 26 februari 2013 02:14


"Jag tror att kärlek per definition är förutsättningslös. Kärlek som kräver motprestation är inte äkta kärlek. Kärlek handlar inte om att fylla dina egna behov, utan om en förutsättningslös dyrkan av en annan människas existens. Många blandar ihop förälskelse med rädsla, rädslan för att ha ”fått” något som man riskerar att mista igen. Kärlek är inte rädsla, det är en total avsaknad av rädsla.

 

Kärlek är att släppa sina förväntningar om hur en annan person skall vara. Kärlek är att inte kräva att den du älskar skall bete sig på ett visst sätt i framtiden. Kärlek, i dess renaste form, är förutsättningslös."

 

http://www.guff.se/2013/02/dating-utan-karlek/

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards