Alla inlägg den 24 februari 2013

Av Mia - 24 februari 2013 23:33


Sitter på Alex balkong med henne, Emma och Sehå. Förundras över hur vidriga människor det finns i världen. Riktigt förbannade tjejer just nu. Patetiska jävla maskar är män som slår, våldtar, misshandlar psykiskt etc. Nån borde plocka dem allihop och göra världen en stor tjänst. Jag blir så arg så jag inte riktigt vet var jag ska bli av. Utbrott.

Av Mia - 24 februari 2013 18:01


Insåg plötsligt hur längesen det var jag reste någon stans. Men det blir det ändring på i år! 

Jag ska nämligen åka till Glasgow i maj. Wiii!! Det kommer bli awesome. Och så sydafrika till hösten. Bra år indeed.


Kaffekväll hos Alex ikväll. Fint!

Av Mia - 24 februari 2013 02:41


Hahahaha vi sket i KB!!! Vi har bästiskväll hemma hos mej. Alldeles för mycket vin. signstar Disney, massa annat och en jävla massa kärlek!! ANNNIIIIIIICAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!! Du är det bästa jag vet!!! Jag älskar dej miljoner gånger!!!!!!!!!!

Av Mia - 24 februari 2013 00:07


Wiii!! Annica har varit full hela kvällen och jag börjar komma ikapp nu. Har fixat smink, hår och kläder, och nu börjar det ta sej. Antar att vi drar in mot KB om en timme eller så. Annica tycker att vi ska dricka upp ALLT vin vi har. Vi har redan druckit lite drygt två flaskor, och vi har en helt oöppnad baginbox. Känns som en inte helt genomtänkt plan med andra ord? :D 

BAAH älskade älskade bästaste bästa kinesvän!!! 

Älskar dej så mycket att jag vill gråta lite. GULLIGA TJEJER GÖR KB IKVÄLL!!!!

  

 

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards