Alla inlägg den 20 februari 2013

Av Mia - 20 februari 2013 22:48


Noll ångest för tillfället. Hoppla vad konstigt det känns. Är det normalt?

Ska mysa ner mej i min säng och njuta av stunden. Så det så. Ser fram emot de kommande dagarna - de ser vackra ut såhär på håll. Skymtar regnbågar och fjärilar i horisonten.

Harmoni. Balans. Easy now, watch it go

Av Mia - 20 februari 2013 19:56


Can we climb this mountain
I don't know
Higher now than ever before
I know we can make it if we take it slow
Let's take it easy

Puss på The Killers. Fint. 

Av Mia - 20 februari 2013 19:09


Blev nog ganska harmonisk ikväll, trots allt.

Trots att det här har varit en jävligt konstig dag.

Det spelar kanske ingen roll ändå. Alla regler och råd, de kan fara och flyga - jag gör väl för fan som jag vill? 


Jag och Karro pratade idag om att låta varje fint tillfälle räknas. Att njuta fullt ut av alla njutbara stunder, istället för att leva i nostalgi. För när stunden är över, så är den fan över, och då kommer man tänka tillbaka på hur den kändes och önska att man kunde vara där och känna så igen. Det är ju fantastiskt att kunna skaffa sej så många sånna minnen som möjligt. 

Man borde försöka göra fler saker som man faktiskt vill, om man har möjlighet. Inte strunta i det bara för att det är bekvämt, eller för att man är lite feg eller jäktad eller trött. Då får man ett rikt liv. 


Därför ska jag äta nåt jävla gott nu (har dock ingen aning om vad) och titta på nån skitbra serie och bara mysa ihjäl i min soffa och tänka fina tankar. För jag har kommit över en jättegräns idag, nått en jävla milstolpe i min utveckling. Så jag förtjänar en klapp på axeln och lite pepp från mej själv. Fuck alla fuckupkänslor!! För jag är fan bäst. 


Imorgon kommer min lilla Emmatös hit och det kommer bli awesome! 

Glad!

Av Mia - 20 februari 2013 18:32
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Mia - 20 februari 2013 08:22


Ännu en natt med störd sömn, det är så fucked up att vakna av sina egna skrik. 

I addition till bitterheten jag känner över det här och så mycket annat, så har min rygg totalkraschat igen, bara för att jag gav mej på att rida ett dressyrpass igår kväll. Det är Working Equitationträning på lördag, hur fan ska jag lyckas genomföra det utan att vara totalt jävla vingabruten på söndag? Vill gråta lite. 


All fuckup är så påtaglig just nu. Stänger av, stänger ut. Ingen kommer släppas in i det här. 

Det enda jag vet med absolut säkerhet är att jag aldrig någonsin kommer tillåta mej att behöva någon igen. 

Haha, det gör för ont, allt gör alldeles för jävla ont. Fuck allt. Fuck fucking allt. 


Don't get to close. 

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards