Alla inlägg den 2 april 2013

Av Mia - 2 april 2013 13:44


Skitsöt(?) bild från i lördags, saxad från Annicas instagram (klicka bild för länk). 


 

Av Mia - 2 april 2013 12:46


Har sorterat lite bland mina mobilbilder och hittat och hittat lite kul bilder som aldrig blivit uppladdade nån stans. Kände att det var dags att dra fram dem nu. 


       

Hemma hos Jeanette i oktober -12 skulle jag tro. 


Nån dag på väg till stan för att drälla.


 

Älskar den här bilden såå mycket

 

Den här är bara så ful på så många sätt. Men det är alltid mys med barbackaturer om somrarna.


Loppan badar i Lomma


 

Annica, jag och Malin på gång KåBe säkert, nån gång under sommaren -12


 

Alltså förlåt Annica, jag vet att du kommer hata mej nu men jag var verkligen tvungen!!!   



Hittade också massa bilder på Samaya, min gamla katt och jag saknar henne. Har sjukt många roliga bilder på Calisi också så jag ska smälla ihop ett kollage av dem nån gång. Inte idag dock, för Hannes kommer förmodligen och hämtar mej snart. 

Av Mia - 2 april 2013 11:38


Ett jävligt besvärligt fenomen som uppstått är att jag har sjukt svårt att skilja på drömmar och verklighet. Kan inte riktigt minnas om det där samtalet jag minns ägde rum i verkligheten, eller om jag bara drömde det. 


Har ägnat en stund åt latte macchiato-drickande hos min bästavänAnnica nu på förmiddagen. Du gör mej hel <3  


Nu sitter jag och kikar på pånnisar på hästnet. Ej bra, haha. Hittat en fjordkorsning som skulle passa mej perfekt, en riktig skogsmulle till ett bra pris. MEN!! Det blir ingen pånni förrän jag inte längre har min nuvarande pålleman, och jag hoppas att det dröjer LÄÄÄNGE till <3

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards