Alla inlägg den 7 april 2013

Av Mia - 7 april 2013 15:17


...och tävlingen ja. Den gick inte särskilt bra. Det är lite surt att få 69 poäng när 70 är godkänt, men vi förtjänade faktiskt inte högre poäng än så. Eftersom jag är i en sån formsvacka så blir jag lättstressad och otydlig, och vi drog på oss fantastiskt många slarvfel pga det. Hoppas på bättre samarbete i Höganäs om två veckor. 

Av Mia - 7 april 2013 15:05


Försöker hitta mej själv i det här värdelösa tillståndet av ångest och ensamhetskänslor. Skrämmer ihjäl mej själv på olika sätt, när jag tänker på vart och står och var jag är på väg. Och när jag tänker på att vända om så skrämmer det mej ännu mer. Då skulle jag bara bli ett tomt svart hål. Igen. 

Ska slockna på soffan en stund nu, så det snart kan bli en ny vecka för den här har fan varit helt åt helvete. Om jag orkar så kanske jag börjar med lite övningar jag lärde mej i gruppKBTn på BUP när jag var sexton. Kanske. Om jag tycker att det är värt det. Om jag tycker att jag är värd någonting över huvud taget. För just nu känner jag att det enda jag är värd är att faktiskt må som jag gör just nu. 

 

I've waited hours for this,
I've made myself so sick,
I wish I'd stayed asleep today.
I never thought this day would end,
I never thought tonight could ever be
this close to me

 

 


Av Mia - 7 april 2013 08:36


Tävling idag, och jag är supertaggad! Loppan not so much, hon ligger på sin filt och tittar surt på mej när jag stirrar omkring för att dubbelkolla våra papper (som jag gör inför varje tävling, trots att jag hade med allting sist och inte har rört tävlingspärmen sedan dess).

Vi är 26 startande i min klass och jag och Loppan är först ut. Får se hur det påverkar, vi har alltid haft runt 20 starter före oss tidigare..

Har gått för den här domaren en gång innan, och tyckte då att hon gjort en lättföljd och lagomklurig bana, utan uppenbara fällor. Hoppas det är nägot liknande idag...


Om någon känner att det skulle varit kul att åka och titta på rallylydnad idag, så börjar min klass klockan 11:00 på SBKs Malmöavdelning. ^^ 

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards