Alla inlägg den 30 april 2013

Av Mia - 30 april 2013 17:11


Lite fest ikväll dårå. Jag firar ju inte valborg egentligen, men partajar gärna om jag blir inbjuden. Och det blev jag. Till en fest. Där alla är tragiskt mycket yngre än jag. Kommer bli fett. Jag får väl kallas Tant Mia som vanligt, särskilt som jag idag fick besked om att jag har artrosförändringar i bröstryggen. Kul där. Men efter kiropraktik, akupunktur och en två timmars tupplur, så är Tant på benen igen. 

Sitter som vanligt med outfit-dilemmat. Har provat två klänningar men jag är inte i klännigsmode idag, känner jag. Idag är mer en jeansshorts-dag, tror jag. Jeansshorts, grå slitna leggings och röda platåpumps. JAPP! Så blir det. Hopplar hem till Alexandra när de är hemma från Lund, sen är det all in som gäller. 



Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards