Alla inlägg den 5 april 2013

Av Mia - 5 april 2013 15:58


Försöker hitta lite fotfäste, men det är fan inte lätt när tankar och känslor virvlar omkring på det här viset. Kan inte sortera, det är en sån dag idag igen. För mycket på samma gång. För mycket som dragits upp för snabbt, för många jobbiga minnen som trängt sej på och blandats upp med varandra de senaste månaderna. Tillsammans med alla andra nya erfarenheter, allt jag tränar på ... det är bara kaos! Det är för mycket nytt för mej just nu bara och jag är så rädd för att tappa alla små strån jag famlar efter. Är så rädd för att få bakslag, för att falla tillbaka. Jag är på väg nån stans, jag ser ett ljus men har ingen aning om hur långt det är kvar eller vad jag har att snubbla över på vägen. 

Jag är livrädd. Livrädd men så öppenhjärtad som jag bara orkar. Varenda dag och varenda känsla är en jävla kamp, men jag klarar mej. 

Jag klarar mej alltid. 

Av Mia - 5 april 2013 15:52


Please be here until the morning
Hold my hand until the morning 
Brings the light of day to our eyes

Av Mia - 5 april 2013 14:29


Skjuter upp det där badet; duscha kan man göra när man är död! (ehh...?) Jag fick i alla fall snuttegullsms av Alexandra, så jag ska hoppla hem till henne en stund. 

"Satt just o läste din blogg, ps

love it ds. Du vet om att jag bor

en cigg bort så suger dagen är

du alltid välkommen hit så kan 

jag hjälpa dig och berätta för 

dagen att den suger :) puss"


Kärlek-kärlek-kärlek. Stoppar in en papperstuss i min blödande näsa, klär mej i foppatofflor och traskar iväg. (Man har väl klass?)

Hittills idag har jag förtärt: 
-Två koppar kaffe. 

-Två bitar choklad. 

-Ett ägg. 

Jodå så att. Här ska det inte springas iväg några kilon inte!

Av Mia - 5 april 2013 13:56


Är lite för trött för att det ska vara helt okej idag. Efter oräkneliga nätter av fuckad sömn så tänker jag nu börja poppa i mej medicin på kvällen också. Orkar nämligen inte detta mer! 


Har tillbringat förmiddagen i stallet. Loppan fick hänga med ut på en skrittrunda med mej och Jenny. 

Jag kan verkligen inte bestämma mej för om jag orkar gå till Burlöv Center och hämta min nya klänning eller inte. Har redan gått drygt en halvmil idag, och jag är så trött så jag vill dö lite grann. Borde egentligen slänga mej i badet och läsa. 


Allt känns bara liite lite hopplöst idag. Lite sådär så man undrar vad det egentligen är för mening med att fortsätta. Men ikväll kommer bli bra kväll, inatt kommer bli en mysig natt och imorgon kommer bli en bra dag. Så jag håller fast vid den tanken och försöker att undvika fallgropar. Bestämmer mej nu för att gå och hämta klänningen imorgon istället, och bara ta det lugnt här hemma resten av dagen. Det har vi faktiskt förtjänat.

Bara för det fick jag överdrivet mycket näsblod nu. Så jävla onödigt.....

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards