Alla inlägg den 4 april 2013

Av Mia - 4 april 2013 23:24


Försöker varva ner efter den här jävligt intensiva dagen. Tidig stallmorgon, starkt och jobbigt samtal hos psykologen (grät en skvätt och sen blev det bra igen), lång supermysig promenad i sol och blåst med Elin och hundarna, lite soffhäng på det och sen raka vägen till Lund med Alex för Humorfalangen. 

Jag har lätt promenerat över en mil idag. Underbara Thomas ringde och bestämde med mej att han lämnar Sting här imorgon så han får sova över hos mej. Yaay, jag saknar mitt lillhjärta! <3 Dessutom lyfte han mitt humör enormt med peppande ord om mitt skrivande, bland annat. (

Ikväll ska jag tänka alla underbara människor som finns, all kärlek som omger mej, all pepp jag får och massor med annat mys. Jag är så himla tacksam. 

Av Mia - 4 april 2013 07:43


Fucking jävla fittmorgon, och jag vet inte ens varför. Solen skiner och jag ska ut och rida en tidig sväng på min pållefiguris. Sen till psyk, sen kommer Elin och vi ska gå långrunda med hundarna och fika, och sen ikväll ska jag se Jesper Rönndahl på Mejeriet med Alex. Så egentligen borde jag må jävligt bra, men det gör jag inte. Jag mår jävligt dåligt. Min tjockisnoja slog till nåt kopiöst igår, och jag köttade ihjäl när jag var ute och sprang, så nu har jag helt ont överallt idag. Inte minst i ryggen och knäna. Faktiskt mest. 

Plugga in mina värdelösa diskanta lurar i öronen och traska till stallet dårå. 


I år behöver jag bara betala tillbaka 2000 på skatten i alla fall, det är ju alltid något. Tack för den, försäkringskassan. Så jävla bitter, pallar inte. 


Ingen spricker av att ta i

du spricker bara om du låter bli. 

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards