Alla inlägg den 28 april 2013

Av Mia - 28 april 2013 23:18


Ligger i sängen och tycker synd om mej själv. Har så ont i höfterna att jag knappt kan gå. Är det moget?
Så nu trycker jag Marabou jordgubb i huvet och funderar över om jag nånsin kommer bli bra i min kropp. Dör lite inombords.

Av Mia - 28 april 2013 08:15


Ååh vad skönt det är när livet bara rullar på. Den här helgen har varit rätt igenom underbar, och bättre blir den idag. 

Vaknade tidigt som vanligt, snackade skit med Hannes i en timme per telefon. Nu går jag omkring och småstädar här hemma i väntan på att klockan ska närma sej nio så jag kan traska hem till föräldrarna och snylta frukost. Har en del ärenden efter det, och sen får jag superfint besök efter lunch. Ikväll ska jag träffa Sara i stallet och vi ska rida ut en sväng och det kommer bli kuuuuuliiigt :)

Så himla fint så jag vill nästan gråta lite. Och solen också. SOLEN! <3 Älskar mitt liv den här helgen. Verkligen, på riktigt. Helt otroligt. 

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards