Alla inlägg den 23 januari 2013

Av Mia - 23 januari 2013 21:34


Har tillbringat större delen av kvällen i soffböghög med Loppan och Calisi. Antingen sovandes eller läsandes A Storm of Swords. 

Var hos Zolle i två omgångar idag och drack "kåckuskaffe" (FUCK vad den killen har talfel alltså, tog en efterblivet lång stund innan jag fattade. Han ba: "KÅCKUSNÖT!!" ..... the fuck?!!). Jättekonstig grej, men jävligt gott ändå. Längesen vi sågs också och jag ville slå honom lite för att han ditchade mej ett tag, men när jag såg hur biffig han har blivit, så insåg jag att det nog skulle vara en helt värdelös idé. (Få nu inte hybris om du läser detta, för SÅ biffig är du inte, bara biffigare än jag, vilket iofs inte är någon jättebedrift...)


Känner mej inte alls redo för tävlingen på söndag, men det gör inte så mycket.

Ska kolla JennaMarbles-klipp tills jag stupar. Nöjd!

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards