Alla inlägg den 25 januari 2013

Av Mia - 25 januari 2013 21:11


Sms från Malin: 

"Går om ca 5 min!"

20 min senare: 

"Går nu HEHE"


VISSTE att hon inte skulle gå om fem, haha. Efterbliven vän <3 Kärlek. Mina kära tösabitar kommer hiiiit och leker förfest, sen drar de ut och jag stannar hemma. Så kan det vara ibland.

Men jag har iaf shoppat idag, så jag är nöjd ändå. Tack vare min sminkguru Lina, har jag nu äntligen införskaffat ett ordentligt puder och i sista sekund fått tag i Isadoras limited-edition nagellack North Star. FANTASTISKT!! 

Ett nytt skärp, samt leggings på extremrea fick också slinka med.

Av Mia - 25 januari 2013 12:26


Har tillbringat morgonen hemma hos Annica (skräll?). Druckit kaffe, spelat quizkampen och skrattat som fan. Åh vad jävla fint. Känner mej fortfarande mentalt utmattad efter gårdagen, och behövde verkligen lite lättsamhet med min bästavän. <3

Bjuder på denna.

Laddar energibatterierna idag. Drälla runt lite med Jeanette, käka middag hos mamma och pappa och sen leka förfest med Annica och Malin ikväll. Känner att utgång inte riktigt är det lämpligaste jag kan göra just idag, med tanke på min emotionella instabilitet (känner mej så jävla mogen som lyckas fatta ett sånt beslut), men eftersom Malin kind of åker till typ Amsterdam jättelänge, så är det jätteviktigt att jag hänger med en stund ikväll iaf. Så det så. 

Nån stans under dagen ska jag också hinna göra vad jag måste i stallet, och sen duscha också.


Love like ours could never die with years! 

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards