Alla inlägg den 4 mars 2013

Av Mia - 4 mars 2013 11:57


Tyckte jag förtjänade ett par nya pumps, så nu har jag klickat hem dessa fast jag egentligen inte alls hade råd. Har trånat efter dem sen oktober, och eftersom jag har haft en tuff vinter så är det helt okej att tröstshoppa. Så det så.  


 

Av Mia - 4 mars 2013 00:22


Ibland måste man nog låta sej själv tro på vad en annan människa säger. Även om man inte litar på dess intentioner. 

Att tro på och att lita på är två vitt skilda saker för mej. Man kan mena vad man säger, även om man egentligen inte vet vad man vill. Bara för att man säger att man älskar brysselkål, betyder inte det att man vill äta brysselkål varje dag i resten av sitt liv. Bara för att man menar vad man säger idag, behöver det inte innebära att man känner samma sak imorgon. Livet är i ständig förändring, och jag kommer aldrig lita på ett "alltid" eller ett "aldrig". Det är ju lögn varje gång, det vet väl varenda människa. Handling kommer alltid tala starkare än ord och ingenting varar för evigt. Framtiden kommer alltid vara oviss, hur viss den än tycks kännas. 


Du bad om lillfingret, jag gav dej en arm. 

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards