Alla inlägg den 6 mars 2013

Av Mia - 6 mars 2013 18:07








Älskar mitt jobb så jävla mycket! Man får så vansinnigt mycket uppskattning av de här underbara hundisarna. Fått miljoner boxer-pussar av knäboxern idag. Lika många miljoner tax-pussar, golden retriever-pussar, chihuahua-pussar och även ett par försynta ridgeback-pussar från fröken Blyg. 


     

Av Mia - 6 mars 2013 16:09


Såå kär i livet idag! Haft en frikkin underbar dag på jobb, alla hundarna har varit supersnälla och mysiga och skött sej exemplariskt. Solen värmer, och det är fan vår nu alltså. Och jag är kär. Kär i ALLT! I vädret, i dofterna, i hundarna på jobb, i alla i min omgivning.. 


Inatt drömde jag om nackel, vilket jag såg som ett tecken från nackelguden att jag borde köpa nya nackel idag. Så jag gjorde det. Tre stycken.... Man måste förnya sej nu när det är vår. Faktiskt!


Därför ska jag ge mej ut på årets första (jag vet, jag skäms) löprunda nu när jag har så mycket pepp i kroppen. Hoppas nu höfterna håller för detta bara.....

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards