Alla inlägg den 9 mars 2013

Av Mia - 9 mars 2013 17:32


Som inför varenda jävla helgkväll, så dyker den där vanliga frågan upp igen: 
Vad FAN ska jag ha på mej ikväll? KåBe måste ju snart ha sett hela min garderob. Om det betyder att jag är där för ofta eller att jag har för lite kläder låter jag helst vara osagt. 


...och min kropp gör så ont, till råga på allt. Träningsvärk, kassa höfter, ömmande muskler ... blåmärken. Men det gör ingenting, spelar ingen som helst roll. Det lindras med lite alkohol! 


Såhär då, kanske. Hinner säkert ångra mej tusen gånger. Hem till mams&paps nu och käka tacos, såhär innan melodifestivalen. Så jävla svensson! Kärlek <3 Som Malin sa: När man kommer hem till sina föräldrar och ber om vin, och faktiskt FÅR vin - det är då man vet att man är vuxen!


Hej, jag leker att jag ser smal ut. 

 

Av Mia - 9 mars 2013 07:57

  


Japp, helt rätt. Det här är ÄNNU en sån där sliskig kärleksförklaring till min allra bästaste bästa vän AnnicaCatlinisFinis. Fast den blir inte så lång.

Jag är bara så jävla glad över att få ha en sån fin människa i mitt liv. Är så innerligt tacksam över vår vänskap och hur lättsam och förutsättningslös den är. En timmes kaffedrickande innan jobb, eller en helkväll på stan i högklackat. Och så Skottland snart! Sprängs ihjäl av lycka. Tack för att du finns, vet fan inte vad jag skulle gjort utan dej <3 

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards