Alla inlägg den 24 mars 2013

Av Mia - 24 mars 2013 20:26


Fanhelvete då, så missade jag att betala anmälingsavgiften till tävlingen i Trelleborg på annandagen, så nu blev vi givetvis strukna. AAAAAAAARRRRRGH sååååå reeeetliiiiigt!!!!! 

Har varit alldeles för virrig i mitt huvud de senaste två veckorna, det måste sluta! Så årets första tävling blir istället i Malmö, den 7e april. 

Sättesuck på detta ... FAAAN!!! Skärpning nu.

Av Mia - 24 mars 2013 19:39


Min rygg vill att jag ska lägga mej ner och dö. Så jävla ont, vill gråta lite. Ska ringa min husläkare imorgon så jag kan få en remiss till röntgen. 

Har varit en lång dag, med hundutställning i mässhallarna och sådär. Tog en sväng på Emporia med Hannes sen också. Är sjukt trött i mitt huvud nu, har sovit ett par timmar på soffan. Skulle egentligen hem till Alex och käka ikväll, men det blir för sent. Måste ladda batterierna inför jobb imorgon. Så trött.....



VILL HA de här pumpsen. De är sjukt mkt snyggare i verkligheten. 

 



Hoppsan, råkade impulsbuda på en desigual-tunika på tradera.. Som det kan gå!


Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards