Alla inlägg den 22 mars 2013

Av Mia - 22 mars 2013 21:08


    Simple as that. 

I just thought of you, and now I feel fine.

Av Mia - 22 mars 2013 21:00

 


I love you big time, you make my world.  <3

Av Mia - 22 mars 2013 18:10


Värdera rätt för fan. Trodde jag satte min poäng när jag fick mitt utbrott i början av året, men tydligen inte. Eller spelar det bara ingen roll? Fuck you, verkligen. Har du inte kulor nog att stå för det så kan du dra åt helvete. Det är människor som du som äcklar mej så jävla mycket. GROW SOME FUCKING BALLS! Uträknad nu. Aldrig mer. Vill inte ha ryggradslösa människor i mitt liv ändå. Du är noll för mej från och med nu. Noll! Så kom inte till mej när det fuckar ur, det ska du ha jävligt klart för dej. 





Tur det finns fina människor också. Vem behöver patrask i sitt liv när man kan omge sej med stjärnor? Ni är mitt hem och min oas <3

Ska plocka fram min inre tjej och se Coyote Ugly ikväll. Träna lite med Påppi sen också. Imorgon blir en fin dag, det har jag bestämt. 


När din tanke fylls av taggar som gör ont
Och världen brinner upp omkring dig
Glöm inte då att kärleken alltid tror på dig



Av Mia - 22 mars 2013 13:04


Och den där känslan av att falla sönder lite av saknad. Som om det var flera mil emellan, men så är det inte det. Bara en annan stor jävla distans. Det är fint ändå, men det sliter mej i stycken. Så jävla värt det dock. Varje regnbåge som kommer i min väg lyser så jävla starkt, nästan bländande. Så lätt att snubbla när man inte ser. 

Jag reder mej. Jag reder mej alltid. Kärleken är alltid lycklig, så skyll aldrig på den.


Bara lite mycket saknad i känslokvoten nu. Smått outhärdligt men ändå inte. 

Ska ägna dagen åt att läsa ut den där jävla boken en gång för alla (jag SKA verkligen göra det idag!!). Har ätit en påse gifflar till lunch eftersom jag är så jävla hälsosam. Alex fixade mitt hår, så nu är det somrigt och blont. Wiii! Ändå glad. Och det är sol. En spillepengsrunda med Loppan lär det bli också. Och soffhäng. Massor med soffhäng.

Av Mia - 22 mars 2013 09:39


Snart dags att traska ner mot byn för att få håret vårfixat. Wiii! Hejdå decimeterlånga utväxt, hejdå kluvna hårtoppar och HEJSAN BLONDERING!! <3

Det är en fin dag idag, det är pirr-i-magen-känsla. Kärlek i luften. Det är så vackert. Jag älskar min nya klänning, jag älskar solen och jag hatar snön, men vad fan gör det? Det är snart april, det MÅSTE bli vår när somhelst! 

Lyssnar på Emil Jensen - Så Får Du Mig Ändå och ler. Det spelar ingen roll vad som händer egentligen, för jag har släppt taget till största del. Jag går framåt i min utveckling med jättekliv och det är en fantastisk känsla. Jag kan. Jag må vara bräcklig, men viljan är mitt vapen. 

Så jag blundar, tar ett djupt andetag, och hoppar. Förlorar mej åt det okända. Slår jag mej så gör jag - vad spelar det för roll? Jag om nån vet att tiden läker alla sår.



Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards