Alla inlägg den 17 mars 2013

Av Mia - 17 mars 2013 20:50


"Mia, du kommer ALDRIG hitta nån som tycker om dej på riktigt för din personlighet. Det enda killar ser när de tittar på dej är en snygg blondin med stora bröst. Du är bara ett ligg för folk, det är ingen som nånsin kommer bry sej om att lära känna dej på riktigt."


"Du är giftig. Fan ta dej för att du är den du är."

 


Man har hört mycket om sej själv genom åren.


And I am done with my graceless heart

so tonight I'm gonna cut it out

and then restart

Av Mia - 17 mars 2013 20:17

Längesen det sprattlade i magen som det gör nu.

Av Mia - 17 mars 2013 19:25


SÅDÄRJA!! Nu var resorna bokade och betalda. 

I mitten av maj åker jag, Annica och Cissi till Glasgow! Det kommer bli såååå braaa :D är pepp som fan!

I november blir det safari i Sydafrika med min mamselur. Alltså så himla bra!!

Och den här dagen har varit så jävla bra också. Asmysig promenad med mina älskade älskade hundar, och sen sinnessjukt mysigt soffhäng i princip hela dagen. Fan vad fint. Är lite hög på livet. Och så kaffe hos Annica som grädden på moset nu ikväll. 

Ska avrunda här med att se nån film och äta nåt gott. Så sjukt sprattlig i magen av allt fint som pågår. GLAD!! Iiihihihih. Stirr.

Av Mia - 17 mars 2013 03:48


Klockan är tjugo i fyra. Det här är tredje gången jag vaknar inatt och jag vet inte ens varför. I vanliga fall skulle jag vara oerhört frustrerad, men inatt gör det inte så mycket. För inatt är Sting här, min älskade lilla extrahund. Jag ligger inklämd i sängen mellan honom och Loppan och det ger så mycket trygghetskänsla. Jag älskar att höra hundarna sova. De är tryggheten och kärleken, de är ärligheten och tilliten.
Så istället för att ligga och vrida mej, så passar jag på att insupa deras lugn och bara vara tacksam över att jag får ha de här underbara figurerna i mitt liv <3

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards