Alla inlägg den 14 mars 2013

Av Mia - 14 mars 2013 22:48


Är hemma hos Alex och Tobias. Vi har lagat mat, ätit, druckit kaffe, käkat choklad och nu soffmyser vi massor och kollar på nåt skitskumt program. Geordie Shore? Typ... Jag vet inte. Bryr mej inte - så länge jag får gosa in mej i Alex mage så e jag nöjd :) <3 Närhetsjunkie!

Av Mia - 14 mars 2013 15:47


Idag känner jag frid. Har pratat halsen torr. Jag och Jana satt i solen och diskuterade fram sätt att se det positiva i allt, och det ska bli vårt nya projekt. Verkligen ett par otroligt givande timmar! 

På vägen hem fick jag ett mycket oväntat samtal. Ett gammalt groll som legat och skavt i tre månader. Det sträcktes ut en hand, det utbyttes ursäkter över hårda ord och illa beteenden och jag kände verkligen att jag faktiskt till slut lagt allt det där bakom mej nu. Det var fint att få knyta ihop säcken faktiskt, på ett sätt som jag aldrig riktigt trodde skulle kunna bli. En fin gest, en sammanfattning. Inga anklagelser, inga svordomar, inget fult. Bara sanningar och lugna konstateranden. 

Tack för att du gav mej detta. Tack för ron det skänkte, tack för att jag fick veta att du är hyfsat okej. Tack för ursäkterna, och för att du tog emot mina. Tack för lyckönskningarna och tack för allt du gjort för mej genom åren. En ny era har börjat, det finns massor av tomma blad att skriva - och för första gången på länge är de verkligen tomma för oss båda. Slutligen: tack för frigörelsen. Tack för allt, min vän. Och lycka till, jag vet att du kommer gå långt. Det har jag alltid vetat. 


Nu ska jag se Sagan om Ringen och njuta av livet. Faktiskt - på riktigt. 

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards