Alla inlägg den 5 mars 2013

Av Mia - 5 mars 2013 21:52


Ännu en superdag idag. Helt otroligt. 

Kastreringsbussen kom i förmiddags så jag fick Calisi kastrerad, äntligen. Supersmidigt! 

Har sen röjt i mina klädkammare idag. Sorterat, slängt och flyttat ner grejer i källaren. Såå jäävla fliitiig! 

Skorna jag beställde igår anlände idag, så jag har hämtat dem också samt provgått. Underbara!! Ska bara lära mej gå i dem också. Jösses. 

Stallet på kvällen, hoppade liten bana med Titan. Jag var feg och rädd och stel som vanligt, men han var också som vanligt världens bästa häst och gjorde allt som han skulle ändå. 

Traskade bort till Annicas jobb efter stallet och kikade på henne medans hon stängde butiken, sen traskade vi hem tillsammans. 


Ah, det är ju så man känner sej alldeles bortskämd av allt fint som pågår i livet. Och TROTS att jag gjort så mycket saker både i söndags och idag, så mår jag inte ens dåligt. Galet!

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards