Alla inlägg den 26 mars 2013

Av Mia - 26 mars 2013 22:09


Heldöd nu. Blivit grymt omhändertagen hos Alex. Fått mat och gifflar. Muskelknutorna i skuldror och axlar utmasserade så nu spränger huvudet av värk (no regrets though). Vi har sett två filmer också och jag har inte rökt på hela dagen. Bra där! 


I förmiddags red jag ut en tvåtimmarstur i solen på min bästaste prins. Vi upptäckte nya stigar, pratade med en farbror som trodde jag var yngre än min häst (som är 22) och en bil proppfull med ungar stannade och vinkade åt oss. Såg en ormvråk och sex rådjur. Jag vill ha RIKTIG vår nuuuu!!


Känner mej hyfsat kollapsfärdig och min hjärna börjar fucka med mej. Det dåliga självförtroendet och osäkerheten pickar, frågar, undrar. 


Din arm är så nära min. 

Har du bedömt avståndet fel?

Du viskar så tyst mot min hals, 

är du hes? 

Alla andra har somnat här, 

det är bara du och jag. 

Vem har du blandat ihop mej med nu? 


(Jag hör dålig och jag fattar trögt,

så ta mej nu om du vill ha mej här.

Jag har väntat på nån sån som du. 

Jag hör dåligt och jag fattar trögt, 

så säg nåt nu och säg det högt och klart.) 


Av Mia - 26 mars 2013 15:59


Mår skitkonstigt. Slocknade på soffan innan elva igår, och nu har jag sovit middag ett par timmar med min huvudvärk. Ska ta mej hem till Alex och få mat. Jag gillar mat. 

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards