Alla inlägg under mars 2013

Av Mia - 24 mars 2013 19:39


Min rygg vill att jag ska lägga mej ner och dö. Så jävla ont, vill gråta lite. Ska ringa min husläkare imorgon så jag kan få en remiss till röntgen. 

Har varit en lång dag, med hundutställning i mässhallarna och sådär. Tog en sväng på Emporia med Hannes sen också. Är sjukt trött i mitt huvud nu, har sovit ett par timmar på soffan. Skulle egentligen hem till Alex och käka ikväll, men det blir för sent. Måste ladda batterierna inför jobb imorgon. Så trött.....



VILL HA de här pumpsen. De är sjukt mkt snyggare i verkligheten. 

 



Hoppsan, råkade impulsbuda på en desigual-tunika på tradera.. Som det kan gå!


Av Mia - 23 mars 2013 21:42


Tänker gå och lägga mej förjävla tidigt ikväll, efter en galet awesome och underbar dag. Är helt slut och färdig i både kroppen och huvet. Miwmiwmiw lite kär i livet och sådär. Puss på regnbågar och vackrigheter. 


Internationell hundutställning i Malmö imorgon och det är ju supergivet att jag tar mej dit. Idag säger mitt huvud till mej att det är dags att chilla ner lite på aktiviteterna. Det kommer alltid ikapp. 

Och på något sätt så kommer all skiten krypande ändå. Alla de där orden som ekar och ekar i mitt huvud, sagda av diverse människor som kommit och gått genom livet. 


"Du kan ju för fan aldrig vara glad en hel dag!"


"Ska du verkligen äta den där kakan? Du börjar gå upp lite mycket i vikt...."


"Jag förstår om du inte får några vänner, så som du ser ut."


"Det finns ingen som kommer stå ut med dej."


Etc. Etc. Etc. 


Och jag försöker verkligen tänka bort det, försöker ersätta det med allt det fina jag fått höra den senaste tiden. Det är en jävla process ... Men det ska fan gå! Fuck you, vem är ni till mej?



Och mina älskade, vackra stjärnor som lyser upp mitt liv - tack som fan för att ni finns.

Av Mia - 23 mars 2013 10:50








  


Underbart! Hahaha. Jackiiiiie <3



Det började med >den här bilden<, och sen liksom bara spårade det ur. Som vanligt!


Av Mia - 23 mars 2013 08:39


I listen to you talk, but talk is cheap
and my mouth is filled with blood from trying not to speak.

 

Av Mia - 23 mars 2013 07:05


Jo men det är säkert normalt att vara uppe och spralla vid sju en lördagmorgon. Har disk att diska, en hund att rasta och planerar att snylta frukost hos mamma och pappa om ett par timmar. Sen ska jag traska till stallet i solskenet. Tjusigt!


Såg att det kommer en ny Riddick-film i september. Var ruggigt nära på att börja utstöta gutturala läten när jag såg trailern. AAH MÅSTE SE DEN!! Av de få filmer jag sett är det definitivt inte många jag sett mer än en gång. Pitch Black och The Chronicles of Riddick är dock två massiva undantag. Porrsubstitut!


 

Good morning sunshine!

Av Mia - 22 mars 2013 21:08


    Simple as that. 

I just thought of you, and now I feel fine.

Av Mia - 22 mars 2013 21:00

 


I love you big time, you make my world.  <3

Av Mia - 22 mars 2013 18:10


Värdera rätt för fan. Trodde jag satte min poäng när jag fick mitt utbrott i början av året, men tydligen inte. Eller spelar det bara ingen roll? Fuck you, verkligen. Har du inte kulor nog att stå för det så kan du dra åt helvete. Det är människor som du som äcklar mej så jävla mycket. GROW SOME FUCKING BALLS! Uträknad nu. Aldrig mer. Vill inte ha ryggradslösa människor i mitt liv ändå. Du är noll för mej från och med nu. Noll! Så kom inte till mej när det fuckar ur, det ska du ha jävligt klart för dej. 





Tur det finns fina människor också. Vem behöver patrask i sitt liv när man kan omge sej med stjärnor? Ni är mitt hem och min oas <3

Ska plocka fram min inre tjej och se Coyote Ugly ikväll. Träna lite med Påppi sen också. Imorgon blir en fin dag, det har jag bestämt. 


När din tanke fylls av taggar som gör ont
Och världen brinner upp omkring dig
Glöm inte då att kärleken alltid tror på dig



Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards